Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis

Leona Kalvodová se ve svých fotografiích vydala na místa, kde někteří pokládají Boží přítomnost za zajištěnou – do kostelů, klášterů a do svatého města Jeruzaléma. Ty však slouží jako kulisy, které zabydlují lidé svým soustředěním, tichem, napětím. Hry světel a prchavých lidských zjevování…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bůh byl na tomto místě a já jsem to nevěděla je 324 Kč

Výběr knih vydavatele Kalich

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalich
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.