Bůh není veliký - O tom, jak náboženství všechno zničí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 307 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bůh není veliký - O tom, jak náboženství všechno zničí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh není veliký - O tom, jak náboženství všechno zničí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bůh není veliký - O tom, jak náboženství všechno zničí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Krátký popis
Do rukou se vám dostává kniha od autora označovaného za jednoho z nejskvělejších novinářů naší doby (London Observer), v níž diskuze o úloze náboženství ve veřejném životě získává zcela novou podobu. Christopher Hitchens se v ní s jedinečnou erudicí a inteligencí věnuje nejnaléhavější otázce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bůh není veliký - O tom, jak náboženství všechno zničí je 318 Kč

Výběr knih autora Christopher Hitchens

Zobrazit všechny knihy autora Christopher Hitchens
Výběr knih vydavatele Citadella

Zobrazit všechny knihy vydavatele Citadella
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.