Bungo Stray Dogs: Dead Apple, Vol. 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bungo Stray Dogs: Dead Apple, Vol. 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bungo Stray Dogs: Dead Apple, Vol. 4 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bungo Stray Dogs: Dead Apple, Vol. 4 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
High above the streets of Yokohama, Chuuya unleashes his Corruption to face off against Shibusawa, now transformed into a dragon. The clash of skills unleashes a singularity—one that threatens to envelop the entire planet. Faced with a potential apocalypse, Atsushi, Akutagawa, and Kyouka join…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bungo Stray Dogs: Dead Apple, Vol. 4 je 313 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Gun_Zi, Bungo Stray Dogs DA Partners, Rochelle Gancio
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.