Business Benchmark

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 808 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Business Benchmark koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
808 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Business Benchmark koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
838 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Business Benchmark koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
850 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Business Benchmark koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
950 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Cambridge University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Business Benchmark je 861 Kč

Výběr knih autora Norman Whitby

Zobrazit všechny knihy autora Norman Whitby
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.