Business Result: Pre-intermediate: Student's Book with Online Practice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 965 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Business Result: Pre-intermediate: Student's Book with Online Practice koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 965 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Business Result: Pre-intermediate: Student's Book with Online Practice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
774 Kč
Není skladem

Krátký popis
Business Result Second Edition offers business professionals more communication and language practice than ever before, helping students develop relevant communication skills they can use immediately in the workplace.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Business Result: Pre-intermediate: Student's Book with Online Practice je 1 369 Kč

Výběr knih autorů John Hughes , David Grant , Jane Hudson

Zobrazit všechny knihy autora John Hughes, David Grant, Jane Hudson
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.