Buzz

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buzz koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
294 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
HP, hrdina kultovního švédského thrilleru Game, je zpět. Zmizel v nejhlubším utajení, aby si zaslouženě užíval v potu tváře vydělané miliony, ale něco mu začíná chybět: adrenalinové vzrušení z riskantních situací, do nichž ho dostávala tajuplná Hra. Po vášnivé noci, strávené v luxusním…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Anders De La Motte

Zobrazit všechny knihy autora Anders De La Motte
Výběr knih vydavatele Knižní klub

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knižní klub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.