By All Accounts

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 655 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

By All Accounts koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
655 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The general store in late-nineteenth-century America was the economic heart of a small town. Linda English combed ledgers from the 1870s and 1880s and found in them the experiences of thousands of people in Texas and Indian Territory. Particularly revealing are her insights into the lives of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele University of Oklahoma Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele University of Oklahoma Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.