By the Horns

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

By the Horns koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Gwenna has always considered herself a normal person. A former servant, she wants nothing more than to land a steady job with the Royal Artifactual Guild so she can make some steady coin to send home to her mother. She''s not special. She''s certainly not a necromancer. That would be impossible…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Dixon Ruby

Zobrazit všechny knihy autora Dixon Ruby
Výběr knih vydavatele Putnam Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Putnam Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.