Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
80 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
21. titulem meduňkové knihovničky je kniha Mgr. Hanky Synkové Byla jsem tlustá, jsem, jaká jsem. Autorka napsala čtivou knihu o problému, se kterým se potýká obrovské množství lidí z tzv. civilizovaného světa - o nadváze a o všem, co s tím souvisí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byla jsem tlustá, jsem jaká jsem je 80 Kč

Výběr knih autora Hanka Synková

Zobrazit všechny knihy autora Hanka Synková
Výběr knih vydavatele Meduňka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Meduňka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.