Bylinkopedie v kuchyni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 309 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie v kuchyni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Využijte bylinky v domácnosti - jak při přípravě pokrmů, tak pro léčbu, nebo jen tak pro radost! Další kniha, napsaná autory úspěšných blogů Bylinkopedie.cz a Sazenicka.cz, tentokrát ryze praktická, plná receptů a návodů. Ukazuje, jak všestranné bylinky jsou a co všechno s nimi můžeme dokázat.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylinkopedie v kuchyni je 327 Kč

Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.