Bylinková škola (český jazyk)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinková škola (český jazyk) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bylinková škola, dílo známé slovenské bylinkářky, léčitelky a učitelky Ivety Henzelyové, není obyčejnou knihou o léčivých bylinkách. Jedinečnou publikaci z ní dělá spojení klasické fototerapie a tradičního léčitelství s čínskou medicínou. Bylinková škola přináší rozsáhlé informace o rostlinné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylinková škola (český jazyk) je 417 Kč

Výběr knih autora Iveta Henzelyová

Zobrazit všechny knihy autora Iveta Henzelyová
Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.