Být stromem, který zpívá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Být stromem, který zpívá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Být stromem, který zpívá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být stromem, který zpívá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Být stromem, který zpívá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti Pavel Mervart.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Být stromem, který zpívá je 131 Kč

Výběr knih autora Bronislava Volková

Zobrazit všechny knihy autora Bronislava Volková
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.