Byznys etiketa a komunikace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byznys etiketa a komunikace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byznys etiketa a komunikace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byznys etiketa a komunikace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Byznys etiketa a komunikace koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
449 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha BYZNYS ETIKETA A KOMUNIKACE je určena všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu ve své profesi, ať už ve světě obchodu, financí, veřejné správy či politiky. Je nepostradatelná pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byznys etiketa a komunikace je 423 Kč

Výběr knih autora Ladislav Špaček

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Špaček
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.