C. a k. Technické památky českých zemí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

C. a k. Technické památky českých zemí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

C. a k. Technické památky českých zemí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

C. a k. Technické památky českých zemí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

C. a k. Technické památky českých zemí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

C. a k. Technické památky českých zemí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devatenácté století po sobě zanechalo řadu skutečných technologických divů, které ještě dnes překvapují tím, jak skvěle vypadají a jak poctivě byly zhotoveny. Mnohé z nich stále fungují ? více než sto let od chvíle, kdy je lidský um probudil k životu. Vydejte se po stopách císařských a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy C. a k. Technické památky českých zemí je 363 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šardická

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šardická
Výběr knih vydavatele Česká televize

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká televize
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.