CAE Gold Plus Exam Maximiser (with Key) and Audio CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 704 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

CAE Gold Plus Exam Maximiser (with Key) and Audio CD koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
704 Kč
Skladem (odeslání ihned)

CAE Gold Plus Exam Maximiser (with Key) and Audio CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
543 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešit k učebnici angličtiny pro úroveň CAE.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy CAE Gold Plus Exam Maximiser (with Key) and Audio CD je 623 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Nick Kenny, Jacky Newbrook, Acklam Richard
Výběr knih vydavatele Longman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Longman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.