Call Me Hunter

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 744 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Call Me Hunter koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Call Me Hunter koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Call Me Hunter koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Call Me Hunter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
687 Kč
Není skladem

Krátký popis
Call Me Hunter

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Call Me Hunter je 729 Kč

Výběr knih vydavatele Atria/Emily Bestler Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atria/Emily Bestler Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.