Cambridge Academic English B1+ Intermediate Students Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 759 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cambridge Academic English B1+ Intermediate Students Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
759 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cambridge Academic English B1+ Intermediate Students Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
663 Kč
Není skladem

Krátký popis
A three-level (B1+ to C1) integrated skills course for higher education students at university or on foundation courses.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cambridge Academic English B1+ Intermediate Students Book je 711 Kč

Výběr knih autora Craig Thaine

Zobrazit všechny knihy autora Craig Thaine
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.