Cambridge IGCSE™ French as a Foreign Language Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cambridge IGCSE™ French as a Foreign Language Workbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Written by practising teachers, this workbook helps students further develop the skills acquired through the course. Practical exercises expand and enhance the materials in the coursebook, supporting students through the Cambridge IGCSE™ French as a Foreign Language course.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Daniele Bourdais , Genevieve Talon

Zobrazit všechny knihy autora Daniele Bourdais, Genevieve Talon
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.