Can You Take It?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Can You Take It? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Can You Take It? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Sourcebooks.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Can You Take It? je 328 Kč

Výběr knih autora Jeneane O'Riley

Zobrazit všechny knihy autora Jeneane O'Riley
Výběr knih vydavatele Sourcebooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.