Čas rytířů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 88 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čas rytířů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas rytířů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čas rytířů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Doba pohanských božstev a tajemných bytostí minula. Skončil i věk svobody národů. Její poslední výspa Rujana byla dobyta. Nastává věk temna. Vládnou ti, kdo mají moc a majetek, a za zlato lze koupit vše. Vítězové však ještě nemají vyhráno a někdo jim dělá starosti. Po Baltském moři se na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čas rytířů je 83 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Žemlička

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Žemlička
Výběr knih vydavatele Wolf Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolf Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.