Často kladené otázky o vesmíru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 338 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
415 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
475 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
352 Kč
Není skladem

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Často kladené otázky o vesmíru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Kdyby se k vesmíru dodávala nápověda, vypadala by jako tahle kniha.“ Máte spoustu otázek: o prostoru, o času, o gravitaci, o pravděpodobnosti toho, že v červí díře potkáte své starší já. A všechny odpovědi najdete v téhle knize. Jako lidstvo se na lecčem neshodneme, ale jedna věc nás přece…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Často kladené otázky o vesmíru je 412 Kč

Výběr knih autorů Jorge Cham , Whiteson Daniel

Zobrazit všechny knihy autora Jorge Cham, Whiteson Daniel
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Práh s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Práh s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.