Cat-a-Pult

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cat-a-Pult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cat-a-Pult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cat-a-Pult koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Není skladem

Cat-a-Pult koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Perfect for the home or office, this fun desktop game with a cat lover's twist includes everything you need to play Cat-a-Pult right at your desk.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cat-a-Pult je 289 Kč

Výběr knih autora Sarah Royal

Zobrazit všechny knihy autora Sarah Royal
Výběr knih vydavatele Running

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.