Čekání na smrt: Rodinný tábor českých Židů v Osvětimi, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čekání na smrt: Rodinný tábor českých Židů v Osvětimi, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čekání na smrt: Rodinný tábor českých Židů v Osvětimi, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
V září 1943 odjely z Terezína na východ dva transporty s pěti tisíci židovskými vězni do Osvětimi-Birkenau. Při příjezdu neprošli obvyklou selekcí a byli umístěni do zvláštního tábora B IIb, kde „směli” živořit v jakémsi volnějším režimu. Ve svých kmenových listech si však nesli označení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čekání na smrt: Rodinný tábor českých Židů v Osvětimi, 1. vydání je 111 Kč

Výběr knih autora Milan Hes

Zobrazit všechny knihy autora Milan Hes
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.