Černý démant

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černý démant koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý démant koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý démant koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý démant koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Černý démant - Walker Martin. Třetí detektivní román spisovatele, novináře a politologa Martina Walkera a jeho hrdiny, policisty Bruna. Příběh se odehrává v St Denis, městečku v nádherné krajině francouzského jihozápadu, kde si lidé dovedou užívat dobrého jídla a pití. Tentokrát se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černý démant je 253 Kč

Výběr knih autora Martin Walker

Zobrazit všechny knihy autora Martin Walker
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.