Černý telefon a další příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černý telefon a další příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý telefon a další příběhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý telefon a další příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
378 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý telefon a další příběhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Minulost nezemřela. Dokonce ještě ani nepominula. Originální, cenami ověnčená sbírka vizí a nočních můr Imogene je mladá a krásná. Umí líbat jako filmová hvězda a ví vše o každém filmu, který byl kdy natočen. Kromě toho je mrtvá a jednoho dne roku 1945 čeká v kině Rosebud na Aleca Sheldona...…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černý telefon a další příběhy je 340 Kč

Výběr knih autora Joe Hill

Zobrazit všechny knihy autora Joe Hill
Výběr knih vydavatele BETA - Dobrovský

Zobrazit všechny knihy vydavatele BETA - Dobrovský
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.