Černý trůn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černý trůn koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černý trůn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Černý trůn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se dimenze protnou, začnou lidé umírat… Ten svět měl mnohá překvapení. Bez ohledu na skutečnost, že Perry netušil, jak se sem vůbec dostal, stal se ústředním hráčem ve smrtelněnebezpečné hře, jejíž pravidla nechápal. Mrtví nebyli mrtví, magie očividně fungovala, inkvizice držela opratě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černý trůn je 193 Kč

Výběr knih autora Roger Zelazny

Zobrazit všechny knihy autora Roger Zelazny
Výběr knih vydavatele Classic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Classic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.