Česká chlouba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 87 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká chlouba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká chlouba koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
75 Kč
Není skladem

Krátký popis
Grafiky Jiřího Slívy jsou mírně choulostivé, aktuální i trochu nevděčné k historii, ale zaručeně vtipné. Výběr z jeho tvorby zahrnuje knížečka pod hrdým názvem České chlouba.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká chlouba je 81 Kč

Výběr knih autora Jiljí Slíva

Zobrazit všechny knihy autora Jiljí Slíva
Výběr knih vydavatele Nová tiskárna Pelhřimov

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová tiskárna Pelhřimov
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.