České a slovenské hity 20. století 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České a slovenské hity 20. století 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a slovenské hity 20. století 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a slovenské hity 20. století 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí stovka nejznámějších písní populární hudby od začátku století do současnosti (Růžová krinolína, Hospůdka, Hodné štěně, Hříbě, Není všechno paráda, Sbohem galánečko, Jedem do Afriky a další) s vloženým grafem \\\"Moderní populární hudba a jazz v českých zemích\\\" 1. Táboráku, plápolej 2.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České a slovenské hity 20. století 3 je 244 Kč

Výběr knih autorů Jiří Brabec , Dvorník Petr

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Brabec, Dvorník Petr
Výběr knih vydavatele G + W

Zobrazit všechny knihy vydavatele G + W
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.