České pohádky (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České pohádky (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

České pohádky (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Znáte buchtovníky, lívancovníky či vdolečníky? Tak takové stromy rostou jen v pohádkách Jana Drdy. Jedinečné příběhy, vyprávěné osobitým jazykem, mnohé známé z filmového zpracování, jsou báječným čtením pro malé i velké čtenáře. Soubor českých pohádek patří bezesporu do zlatého fondu literatury…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České pohádky (Defekt) je 292 Kč

Výběr knih autora Jan Drda

Zobrazit všechny knihy autora Jan Drda
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.