Česko-arabský slovník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 973 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česko-arabský slovník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 973 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česko-arabský slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 775 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Česko-arabský slovník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 198 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Česko-arabský slovník; Autor: Bahbouh Charif; Dvojjazyčný překladový slovník s 12 000 českými slovy a 30 000 slovy arabskými. Arabská slova jsou uvedena jak v klasickém arabském písmu, tak i v transkripci do latinky podle výslovnosti v obecné arabštině.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česko-arabský slovník je 1 982 Kč

Výběr knih autora Bahbouh Charif

Zobrazit všechny knihy autora Bahbouh Charif
Výběr knih vydavatele Dar Ibn Rushd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dar Ibn Rushd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.