Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
412 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokračování válečné řady projektu Dokumenty československé zahraniční politiky zahrnuje období od 1. srpna do 31. prosince 1943 a přináší 160 dokumentů, které dokumentují přelomovou fázi druhé světové války a rozvíjení aktivit československého exilového státního zřízení. Zachycuje široké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Československá zahraniční politika v roce 1943 - svazek II. je 384 Kč

Výběr knih autorů Jan Kuklík , Jan Němeček

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kuklík, Jan Němeček
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.