Český jazyk pro 2. ročník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk pro 2. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk pro 2. ročník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Není skladem

Český jazyk pro 2. ročník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Učebnice se zaměřuje na výklady ovětě asouvětí, odruzích vět podle postoje mluvčího aoslovu. Podrobněji se zabývá slabikou ahláskou (souhlásky, samohlásky advojhlásky), podstatnými jmény, předložkami aslovesy. Jednoduchá slohová cvičení pojednávají ozákladních formách společenského styku.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk pro 2. ročník je 137 Kč

Výběr knih autora Zuzana Nováková

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Nováková
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.