Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
102 Kč
Není skladem

Krátký popis
Moderní barevná učebnice zpracovaná podle nejnovějších trendů, v souladu s RVP ZV a vydaná v rámci edice Čtení s porozuměním. Je zaměřena na podporu čtenářské gramotnosti. Hlavním cílem je vzbudit v dětech zájem o český jazyk a literaturu. Inovativním prvkem této učebnice jsou prozaické články,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 2 – učebnice, Čtení s porozuměním je 103 Kč

Výběr knih autora Zita Janáčková

Zobrazit všechny knihy autora Zita Janáčková
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.