Český jazyk 3 – učebnice, původní řada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 3 – učebnice, původní řada koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 3 – učebnice, původní řada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnici bylav březnu 2021 prodloužena schvalovací doložka MŠMT. V souvislosti s tímbyla aktualizována a zjednodušena pro potřeby současných dětí. Zjednodušeno bylo zejména gramatické učivo, rozšířena byla slohová část a úkolypodporující čtenářskou gramotnost. Doplněny bylyzejména očekávané…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 3 – učebnice, původní řada je 84 Kč

Výběr knih autora Marie Mittermayerová

Zobrazit všechny knihy autora Marie Mittermayerová
Výběr knih vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nová škola - DUHA s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.