Český jazyk 4/2 pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 65 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 4/2 pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
65 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 4/2 pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 4/2 pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 4/2 pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pracovní sešity obsahují úlohy především k písemnému vypracování, které jsou řazeny převážně podle obtížnosti. Druhý pracovní sešit obsahuje vloženou přílohu Přehled učiva českého jazyka.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 4/2 pracovní sešit je 64 Kč

Výběr knih autora Jaroslava Kosová

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslava Kosová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.