Český jazyk 8 - Hybridní učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 8 - Hybridní učebnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Oblíbená a lety v praxi ověřená hybridní učebnice Český jazyk 8 - nová generace je ve 3. vydání rozšířena o 12 nových stran posilujících komunikační složku, čtení s porozuměním a digitální kompetence. Původní obsah tištěné učebnice zůstal téměř beze změny, bonusem navíc jsou krokovaná online…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Renata Teršová , Zdena Krausová

Zobrazit všechny knihy autora Renata Teršová, Zdena Krausová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.