Český jazyk v pohodě 9

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Český jazyk v pohodě 9 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Nová a originální koncepce pracovních sešitů. Sestavena s větším důrazem na počet příkladů k procvičení a redukcí hravých úloh.Český jazyk V Pohodě je ucelenou řadou pro 2. stupeň ZŠ a víceletá gymnázia.Grafické zpracování je účelné a vede pozornost pouze na důkladné procvičování a zafixování…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora pracovní sešit

Zobrazit všechny knihy autora pracovní sešit
Výběr knih vydavatele Taktik

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taktik
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.