Český volejbalový debl (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český volejbalový debl (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český volejbalový debl (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Víte, že existuje ryze český sport, který vznikl na našem území a nenašel další mezinárodní rozšíření ani v jediném státě na světě? Slyšeli jste někdy o národní specifické odnoži šestkového volejbalu? Říká vám něco název Mistrovství České republiky v tahaných volejbalových deblech nové éry?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český volejbalový debl (Defekt) je 239 Kč

Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.