Cesta bílých oblaků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta bílých oblaků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesta bílých oblaků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tibet už nebude nikdy stejný, i kdyby si vydobyl zpátky svou nezávislost. Co by ale nemělo být navždy ztraceno, je kontinuita tibetské duchovní kultury, která je založená na živé tradici a vědomém spojení s jejími počátky. Cesta bílých oblaků je očitým svědectvím Tibetu v posledních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta bílých oblaků je 229 Kč

Výběr knih autora Góvinda Lama Anagárika

Zobrazit všechny knihy autora Góvinda Lama Anagárika
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.