Cesta kolem světa za 80 dní, Dvacet tisíc mil pod mořem a Dva roky prázdnin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta kolem světa za 80 dní, Dvacet tisíc mil pod mořem a Dva roky prázdnin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesta kolem světa za 80 dní, Dvacet tisíc mil pod mořem a Dva roky prázdnin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Není skladem

Krátký popis
Velkolepé dramatizace tří nejznámějších románů Julese Verna s našimi předními herci. Vydejte se na cestu kolem světa s anglickým gentlemanem Phileasem Foggem, staňte se účastníky podmořských plaveb kapitána Nema v jeho ponorce Nautilus nebo prožijte dobrodružné prázdniny, které se protáhnou na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta kolem světa za 80 dní, Dvacet tisíc mil pod mořem a Dva roky prázdnin je 348 Kč

Výběr knih autora Jules Verne

Zobrazit všechny knihy autora Jules Verne
Výběr knih vydavatele Supraphon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Supraphon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.