Cesta mrtvých

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Cesta mrtvých aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Vydejte se do dálek ruské tajgy a prožijte skutečný příběh lovce ze sibiřského národa Mansů…Saša žije daleko od civilizace na horním toku řeky Pelym, která pramení v podhůří Uralu. Ještě před dvaceti lety zde stávaly osady několika mansijských rodin, jež však jedna po druhé mizejí. Jen Saša dál…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Tomáš Boukal

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Boukal
Výběr knih vydavatele Ova Audio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ova Audio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.