Cesty k boholidství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 47 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesty k boholidství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty k boholidství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty k boholidství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
46 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Karla Sládka se pokouší velmi čtivým a přesto řemeslně zdatným způsobem o uchopení ruské spirituality 19. století a první poloviny 20. století. Text, který rozebírá náročné otázky, je psán velmi přesvědčivě a s patřičnou akribií. Autor se soustředí na nejznámější a nejvlivnější autory a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesty k boholidství je 48 Kč

Výběr knih autora Karel Sládek

Zobrazit všechny knihy autora Karel Sládek
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.