Chain of Fire

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chain of Fire koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chain of Fire koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In the 1880s, control over northeastern Africa was a political minefield into which Prime Minister Gladstone did not want to step - until his emissary Charles Gordon was besieged in Khartoum, and the city became the focal point for war. It was the height of European colonialism. Injustices were…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chain of Fire je 818 Kč

Výběr knih autora Peter Hart

Zobrazit všechny knihy autora Peter Hart
Výběr knih vydavatele Profile Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.