Chancellor (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chancellor (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chancellor (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chancellor (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chancellor (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tento méně známý román ze sériePodivuhodné cestyvypráví formou deníku jednoho z cestujících, J. R. Kazallona, příběh zániku trojstěžníku Chancellor uprostřed Atlantského oceánu. Autor líčí, jak během plavby vypukl na lodi požár, když se vznítil náklad bavlny. Popisuje marné pokusy posádky loď…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chancellor (Defekt) je 287 Kč

Výběr knih autora Jules Verne

Zobrazit všechny knihy autora Jules Verne
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.