Change Your Brain, Change Your Life: Revised and Expanded Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 502 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Change Your Brain, Change Your Life: Revised and Expanded Edition koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Revised and Expanded Edition.In this completely revised and updated edition of the breakthrough bestseller that''s sold nearly a million copies worldwide, you''ll see scientific evidence that your anxiety, depression, anger, obsessiveness or impulsiveness could be related to how specific…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Change Your Brain, Change Your Life: Revised and Expanded Edition je 502 Kč

Výběr knih autora Dr Daniel G. Amen

Zobrazit všechny knihy autora Dr Daniel G. Amen
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.