Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 183 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Hraju za Severku Galactic a tenhle příběh je o naší první sezóně. Nemám tušení, jak to všechno skončí, ale pevně doufám že na mistrovství světa! Budu vám vyprávět všechno, co se stane – PO PRAVDĚ –, i když to třeba bude těžký.“ Charlie miluje fotbal. Pořád se na něj dívá, pamatuje si všechny…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Charlie Merrick a jeho parta nul - Branky, body, kámoši je 216 Kč

Výběr knih autora Dave Cousins

Zobrazit všechny knihy autora Dave Cousins
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.