Chcem ti pripomenúť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chcem ti pripomenúť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Chcem ti pripomenúť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chcem ti pripomenúť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chcem ti pripomenúť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chcem ti pripomenúť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
332 Kč
Není skladem

Krátký popis
Láskavé slová pre dušu, ktoré potrebuje počuť každý z nás, a ktoré nám pripomenú, že je v poriadku, ak nemáme dobrý deň. Je v poriadku dopriať si čas. Je v poriadku chcieť lásku. Je v poriadku občas nemať silu. Je v poriadku, ako sa cítiš. Vezmi si z knihy presne to, čo tvoje srdce potrebuje.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chcem ti pripomenúť je 312 Kč

Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.