Co umí zvířata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 158 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co umí zvířata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co umí zvířata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co umí zvířata koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Spousta zajímavostí i legrační ilustrace ti otevřou oči: zvířata jsou tak zvláštní,divoká, krásná a neuvěřitelná stvoření! A jistě se zase budeš ptát. Proč polykají krokodýli kameny? Od čeho jsou plameňáci růžoví? Jsou zvířata u jídla vybíravá? K čemu mají kočky vousy? Čím čichají hadi? A…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co umí zvířata je 165 Kč

Výběr knih autora Camilla de la Bedoyere

Zobrazit všechny knihy autora Camilla de la Bedoyere
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.