Chémia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s VJM

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 487 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chémia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s VJM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Chémia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s VJM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Není skladem

Chémia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s VJM koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie 2. stupeň od společnosti Expol Pedagogika.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chémia pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom s VJM je 493 Kč

Výběr knih autora Helena Vincenová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Vincenová
Výběr knih vydavatele Expol Pedagogika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Expol Pedagogika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.