Children's Picture Atlas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Children's Picture Atlas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This picture atlas takes young readers on a visual journey around the world, from the hot plains of Africa, to the frozen tundra of the Artic. Detailed pictorial maps reveal the richness and diversity of human and animal life around the world.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Ruth Brocklehurst

Zobrazit všechny knihy autora Ruth Brocklehurst
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.